Спортивний одяг, (код за ДК 021:2015: 18410000-6 – Спеціальний одяг)
ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Миронівська дитячо-юнацька спортивна школа Миронівської міської ради, 08801, Київська область, Обухівський район, місто Миронівка, вул. Ватутіна, 36,ЄДРПОУ 25302570
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спортивний одяг, (код за ДК 021:2015: 18410000-6 – Спеціальний одяг)
3. Ідентифікатор закупівлі: — UA-2025-03-20-013500-a Закупівля на prozorro.gov.ua.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам і потребам замовника та відповідає службовим запискам тренерів Миронівської ДЮСШ.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 274 318,00 (двісті сімдесят чотири тисячі триста вісімнадцять гривень 00 копійка), в тому числі ПДВ.
Вартість товару, яка буде оплачуватися місцевий бюджет: 274 318,00 (двісті сімдесят чотири тисячі триста вісімнадцять гривень 00 копійка), в тому числі ПДВ
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене потребою Миронівської ДЮСШ та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими з сайтів потенційних постачальників, Prozorro Market та комерційних пропозицій від потенційних учасників.